שם משתמש

סיסמא

לוח שנה
חדשות הפורטל

החזרת שיטת הניקוד המצטבר


חברי ''פוטולייט''  היקרים,

ברצוננו להביא לידיעתכם  כי:
לאחר שעקבנו, למדנו ובדקנו את הנושא במשך תקופה,
הגענו למסקנה שהשיטה הנוכחית [הניקוד ממוצע] לא מספיק טובה ואינה גורמת יציבות
ולכן החלטנו להחזיר לפעילות את 

שיטת הניקוד המצטבר
 + השינויים הבאים:
 

מעתה,  כל חבר יוכל להצביע ציון 5  לכל אחד מחברי האתר האחרים  רק חמש פעמים במשך שבעה ימים  לאותו משתמש.

ספירת הפעמים לניקוד מתחילה ביום בו הצבעתם 5 בפעם הראשונה, 
ומסתיימת בתום 7 ימים מהצבעתכם הראשונה.

אין מיגבלה על מספר הפעמים שאפשר להצביע בציונים האחרים. 


לא ניתן לצבור זכות לניקוד משבוע לשבוע. 

                      * * *

שינוי נוסף החל מהיום,  7.12.09

אין יותר חצאי נקודות.

מהיום - הניקוד הינו: 1, 2, 3, 4, 5  נקודות.



שימו לב,
 
מי שמצביע - משפיע
 

 
בברכה
 
הנהלת האתר


04-12-09 16:27

ארכיון חדשות הפורטל

Share |
תגובות
1 shay s.sheleg shay s.sheleg צלם מתקדם | | אתר הבית של shay s.sheleg  04/12/2009 16:38
יתכן שזה צעד בדרך להפוך את שיטת המדרוג לאופטימלית. הייתי מגביל את האפשרות לתת "5"("זהב") - לא רק למשתמש ספציפי, אלא בכלל. שכל אחד יוכל לתת "רק" שלוש פעמים ביום 5, או פעם ביום.
2 שרה דויטש שרה דויטש צלם בכיר |  04/12/2009 16:42
אם היה מקום להגבלה הנ"ל - אז דוקא בשיטת הממוצע. עכשיו זה חסר משמעות. נראה לי שכדאי היה שחברי האתר יבחרו את השיטה המועדפת עליהם והיא היתה נקבעת לפי הרוב.
3 ניצן עמיר ניצן עמיר צלם מקצוען | מסלול פלטינה | | אתר הבית של ניצן עמיר  04/12/2009 16:46
2 |שרה דויטש| : הכל נמדד לפי הסטיסטיקה, והשיטה נמצאה כמוצלחת, תודה
4 Keren.S Keren.S צלם בכיר | | אתר הבית של Keren.S  04/12/2009 16:46
החלטה נבונה
5 שרה דויטש שרה דויטש צלם בכיר |  04/12/2009 16:52
3 |ניצן עמיר| : הייתי שמחה אם היתה יותר שקיפות בנושא. איזה סטטיסטיקה? מה היא מודדת?
6 בן עמי מוסק בן עמי מוסק צלם מתקדם | מסלול כסף |  04/12/2009 16:56
לא ברור אשמח שלזקן וחדש באתר ינתן הסבר מה היה ומהי השיטה ,תודה שבת שלום בן עמי
7 Arie Arielly Arie Arielly צלם בכיר | | אתר הבית של Arie Arielly  04/12/2009 16:56
2 |שרה דויטש| : ניהול האתר אינו דמוקרטיה וטוב שכך! ראינו לאן הגענו עם עודף כח ועודף חופש בשיטת הניקוד הממוצע. ההגבלה שמוצעת בהחלט חשובה וטובה מאוד. מי שמפגיז את הגלריה שלו ואותנו בסדרות, יידע שהניקוד יושפע מכך. טוב שההנהלה אינה לוקחת החלטות בפזיזות ורק לאחר לימוד הדברים, העובדות המצטברות ולאחר ניתוח המידע. קל לעמוד מהצד ולעוץ עיצות, הרבה יותר קשה לעמוד בפני כל המציעים, המבקשים, המתחננים,הדורשים והמשתלחים. אני מברך את ההנהלה על החלטתה, אני בטוח שהדבר יתרום לכולנו באופן חיובי. שבת שלום.
8 ניצן עמיר ניצן עמיר צלם מקצוען | מסלול פלטינה | | אתר הבית של ניצן עמיר  04/12/2009 17:09
5 |שרה דויטש| : שרה תשאירי משהו גם לנו... לא כל דבר אנו נוהגים לפרסם, בטח שלא נתונים, גרפים ותרשימים ששיכים לבעלי האתר, ולכן אין מצב לשקיפות גם בעתיד.
9 ג'ורג' ארנון ג'ורג' ארנון צלם בכיר | מסלול פלטינה | | אתר הבית של ג'ורג' ארנון  04/12/2009 17:18
החלטה נכונה בזמן הנכון
10 שרה דויטש שרה דויטש צלם בכיר |  04/12/2009 17:57
7 |Arie Arielly| : אנחנו חוזרים לשיטה שבה אם אתה מגיב הרבה אתה מקבל הרבה תגובות ללא קשר לאיכות התמונות....
11 D l i l a D l i l a צלם מקצוען | אדמין |  04/12/2009 18:04
שרה [10] הגבלנו ניקוד, לא תגובות. ומה שכתבת יהיה בכל מצב ובכל שיטה. אין לזה קשר לניקוד. אפשר להגביל ניקוד, ואכן כעת הגבלנו - אבל אי אפשר להגביל אנשים מלהגיב כמה שהם רוצים, עם או בלי קשר לאיכות התמונה, ולקבל תגובות בחזרה - כנ"ל. אם אדם בוחר להגיב כמו "אוטומט" מבלי להתייחס בכלל לתמונה - זה כבר באמת שלא באחריותנו. היית רוצה שנגביל אותך בכמות התגובות שאת כותבת ? היית רוצה שנגביל אותך בכמות התגובות שתוכלי לקבל ? אני בטוחה שלא.
12 קובי בורודצקי קובי בורודצקי צלם מתקדם | מסלול פלטינה |  04/12/2009 18:15
תודה לאלה שמצאו לנכון לפרגן. מחמם את הלב לדעת שמאמצי המנהלים ובעל האתר תוך הקשבה והתחשבות גם ברצון החברים, לא עוברים בלי לשים לב. כששומעים רק דרישות וטענות (שלא לדבר על הטונים), קשה להישאר קשוב.
13 Pavel Ruban Pavel Ruban צלם מתקדם | | אתר הבית של Pavel Ruban  04/12/2009 18:22
אני אישית לא הרגשתי בשום הבדל בין השיטה הישנה ולנוכחית, אולי ההגבלה בניקוד באמת יעשה שינוי.
14 עמרי קרן עמרי קרן צלם בכיר | | אתר הבית של עמרי קרן  04/12/2009 18:37
מעולה. מעולה. מעולה. נקווה שיצליח. הגבלת הכמות מצויינת. ההערה היחידה שלדעתי שווה לשקול: להפוך את ההגבלה לכללית. משמע: לכל משתמש תהיה כמות סטפית של נקודות אותן יוכל לחלק כראות עיניו, ללא קשר למקבלן. שוב- זו רק הסתייגות קטנה. תודה.
15 ניסים לוי ניסים לוי | מומחה צילום |  04/12/2009 18:44
כל הכבוד על השינוי!!!!
16 קובי בורודצקי קובי בורודצקי צלם מתקדם | מסלול פלטינה |  04/12/2009 18:48
עמרי עוד נראה. מנסים כרגע ככה. חשוב שלאנשים תשאר מוטיבציה להיות פעילים.
17 דני בביץ דני בביץ צלם בכיר | מסלול פלטינה |  04/12/2009 19:25
החלטה נכונה ונבונה תודה להנהלת האתר ולבעל האתר על המאמצים לעשות את האתר המצויין הזה יותר טוב ויותר מעניין
18 סנדרה ב. סנדרה ב. צלם מתקדם |  04/12/2009 19:51
נראה לי יותר טוב ממה שיש עכשיו
19 יאשקה יאשקה צלם בכיר |  04/12/2009 20:01
טוב מאד ששינו בהתחלה ממצב בלתי נסבל. מצוין שהפנימו שלא כל כך הצליחו. כעת לא נותר אלא להמתין ולראות איך השיטה הזאת מצליחה. על כל זה מגיע כל הכבוד וישר כח להנהלה שלומדת ומנסה לשפר ולהעיר את האתר מתרדמתו. בהצלחה. התעוררתי.
20 AimishBoy AimishBoy | מומחה צילום | | אתר הבית של AimishBoy  04/12/2009 20:13
אני קודם כל רוצה להגיד כל הכבוד להנהלה, על עצם הניסיונות לשפר, וגם כאשר שיטה אחת לא צלחה,לא לפחד ולנסות שוב. זה באמת מעודד. האמת שבהתחלה חשבתי שאכן ההגבלה היא כללית, ועכשיו הבנתי שלא, זה אכן מטפל בעיקר בהעלאה סדרתית ,אבל בשלב ראשון זה גם שיפור מבורך. בהצלחה לכולנו!
21 גולן יצחק גולן יצחק צלם מתקדם | מסלול כסף |  04/12/2009 21:43
אם כל כך הרבה חברים מציינים שהשיטה טובה כנראה שהיא אכן טובה ואני מברך את ההנהלה שערנית לתגובות החברים שיפור הוא תמיד מבורך שיהיה בהצלחה
22 Ori Ori צלם בכיר | מסלול כסף |  04/12/2009 21:48
אני מברך על השינוי, מברך על ההקשבה, ובעיקר על האומץ smile
23 יונתן בכר יונתן בכר צלם מתקדם |  04/12/2009 21:51
כאחד שלא השתמש לאחרונה בשיטה זו או אחרת - אני רוצה לדבר על שיפור האיכות התגובה - דלילה דיברה על כך קצת עם חוסר אונים - ותשובתי לך דלילה היא - יש מה לעשות וראשית היתי מתחיל בכך שלא לאפשר למגיב - להעתיק תגובה של משהו אחר כתשובה או ואפילו להוסיף על משהו - פעולה זו תיצור הרבהה יותר תגובות איכותיות ואמיתיות מהבטן - זו עצתי בגרוש
24 AimishBoy AimishBoy | מומחה צילום | | אתר הבית של AimishBoy  04/12/2009 22:46
כאחד שלא השתמש לאחרונה בשיטה זו או אחרת - אני רוצה לדבר על שיפור האיכות התגובה - דלילה דיברה על כך קצת עם חוסר אונים - ותשובתי לך דלילה היא - יש מה לעשות וראשית היתי מתחיל בכך שלא לאפשר למגיב - להעתיק תגובה של משהו אחר כתשובה או ואפילו להוסיף על משהו - פעולה זו תיצור הרבהה יותר תגובות איכותיות ואמיתיות מהבטן - זו עצתי בגרוש כמו שראית זה בלי לצטט... איך תמנע ממישהו לעשות העתק הדבק? או אם שניים חושבים שתמונה יפה ורוצים רק לכתוב יפה..? שלא תחשוב חלילה שאני לא מסכים עם הרעיון שלך, אני פשוט לא רואה איך הוא ישים.. מי שרוצה רק לצאת ידי חובה ימצא את הדרך..
25 Arie Arielly Arie Arielly צלם בכיר | | אתר הבית של Arie Arielly  04/12/2009 23:29
הרעיון לאפשר ציטוט תגובה אינו רע בבסיסו ונועד לאפשר התפתחות דיון. חבל רק כשחברים מצטטים ולא מוסיפים דבר, לטוב או לרע. וזו רק דוגמה לתרבות תגובה. הגבלה כזו או אחרת לא תשנה את התרבות הזו, התייחסות רצינית לכך בתגובה משלך אולי כן (ואני לא מתכוון להשתלחות, זה לא יביא אותנו לשום מקום).
26 Naomi McLeod Naomi McLeod צלם מתקדם | מסלול כסף |  05/12/2009 03:56
החלטה נבונה ועכשיו הכל תלוי בנו - להשתמש בניקוד בשכל. ראינו לאן הביאו אותנו השיטות הקודמות. ולגבי הציטוט - מצטרפת לדברי אריה. מבלי לצטט אותוsmile. היו גם כאלה שחשבו שהם חכמים ולא ציטטו בעזרת לחצן הציטוט אלא פשוט בהעתק והדבק... כאילו אנחנו לא קוראים את כל התגובות ורואים ממי העתיקו שלא בשם אומרם...
27 זאב קנטור זאב קנטור צלם בכיר | | אתר הבית של זאב קנטור  05/12/2009 19:46
צעד קטן והססני בכיוון הנכון. הצעתי להנהלה לאמץ את השיטה של "בנק הנקודות" כבר לפני שנה כמדומני. יותר טוב מאוחר מאשר אף פעם...
28 sorin sorin צלם מקצוען |  06/12/2009 01:01
בהחלט שיטה טובה יותר. ההגבלה קצת ק=רחוקה, לדעתי 5 פעמים בשבוע באופן כללי היה טוב יותר
29 D l i l a D l i l a צלם מקצוען | אדמין |  06/12/2009 09:11
זאב, צעד ראשון.. וכמו בכל דבר, כאשר מגיע הזמן המתאים - הדברים נעשים smile
30 מאיר אזולאי מאיר אזולאי | מומחה צילום |  07/12/2009 11:04
אני חושב צריך לעשות "שבוע שבוע",,שבוע שיטה כזו,,ושבוע שיטה קודמת,,לבלבלsmile,,ולא חושב ששיטת ניקוד היא בעיה,,אלא אופי האדם,,וזה טבעי שיצביעו למי שהצביע עבורם,,ואני רואה כאן שלרוב זה בילוי חברתי נחמד וטוב,,וזול במידה מסויימת,,וזה אחלה,,יש עשרים איש לערך שהם יהיו לחילופין בתמונת היום,,וזה טבעי,,הם הכי פעילים,,,לשאר זה לא כל כך חשוב,,וגם אין להם את הזמן,,יש באתר הזה חיים צבעוניים,,טיפוסים טובים בדרך כלל,,והאתר הזה הוא טוב וקליל,,חכם ורשע,,מצחיק וכואב,,חרמן ומאופק,,כל הצבעים,,כל הגילאים,,האתר הזה נולד מאפס,,נבנה והתהווה,,עם טעויות ,,אבל אט אט מנסים להתגבר,,ויש השתדלות,,ומגיעה מילה טובה לואדים ודלילה,,עם כל החסרונות,,היתרונות כאן גדולים מאד,,עוקב אחרי הרבה חובבי צילום כאן,,הרבה מהם התקדמו בצורה מעולה,,ובהחלט שעם כל הבכי כאן,,זה אתר צילום שניתן ללמוד ממנו,,להתעשר ממנו,,ואני בינהם,,ומי יתן ואלוהים יוסיף לכולנו פיקסלים למכבירsmile
31 D l i l a D l i l a צלם מקצוען | אדמין |  07/12/2009 21:01
30 |מאיר אזולאי| : תודה רבה מאיר, ותודה לכולכם בשם ודים וצוות מנהלי האתר
32 Arie Arielly Arie Arielly צלם בכיר | | אתר הבית של Arie Arielly  07/12/2009 21:50
30 |מאיר אזולאי| : מאיר, אתה גדול, באמת. בעולם מושלם שיטת הניקוד היא לא בעייה, אבל כשטבע האדם הוא רע מנעוריו שיטת ניקוד הנותנת לאנשים סכין ביד... ולכן, גם אם זה לא מושלם, הצעד שעשתה ההנהלה הוא נכון וטוב. והמשך השיפורים, כמו הורדת החצאים והגבלת הפעמים בהן ניתן להצביע 5 לחבר אחד במשך שבוע, הוא בהחלט מבורך. כן, תמיד יהיו שיבכו, חלק גדול מהם רק בוכה אבל לא עושה דבר, כמו להצביע ולהתייחס לתמונות אחרות, אבל לזעוק זה קל ולהשתלח זה נחמד... אמרת, מאיר, שראית שיפור רב אצל חברים רבים, אני מסכים איתך וזה דבר נהדר שקורה, בזכות חברותם באתר וכל הכבוד להנהלה שדואגת לקיומו של האתר, וזה לא קל.
33 Zidon Zidon צלם מקצוען | מסלול פלטינה |  08/12/2009 00:31
זה אתר הצלמים הטוב ביותר בארץ. עובדה. נקודה. עצם העובדה הזאת מצביעה על חוכמת ההנהלה. אין צורך להזכיר שמות, הקרדיט משותף לכולם. אני מברך על השינוי הנוכחי ועל הרגיעה בקיצונויות שהיו פה פעם. תמיד אמרתי כי זה אתר כייפי ששומה עלינו לשמרו ולטפחו כדי שנוכל ליהנות ממנו עוד ועוד. בואו נתרכז באמנויות ונמשיך ככה. smile)
תגובות
מבקרים אחרונים
31/05/2010 03:12

משתמש שגולש במצב חסוי(בלתי נראה)
02/06/2010 10:07

בוריס
בוריס
23/06/2010 10:18

משתמש שגולש במצב חסוי(בלתי נראה)
01/07/2010 22:15

עציון
עציון
11/07/2010 08:46

משתמש שגולש במצב חסוי(בלתי נראה)
21/07/2010 23:46

לילך צבי
לילך צבי